środa, 25 marca 2015

Wspólne bieganie jest super!



Nie od dziś wiadomo, że człowiek jest istotą stadną. Widać to na każdym kroku - w szkole, w pracy, na uczelni. Inni ludzi dają nam bodziec do pracy, szczęście, radość.

Ostatnio pojawia się wręcz moda na zdrowy styl życia. Jesteśmy zasypywanie reklamami jakoby np. cukier nam szkodził. Firmy sportowe zachęcają do uprawiania sportu, bo przecież jest to łatwe i dobre dla nas.. a że przy okazji ktoś na tym zarabia.



Pamiętam gdy kilka lat temu zostałem zbombardowany pytaniami czy chcę z kimś pobiegać, zacząć biegać. Wtedy pomyślałem, że jest to głupi pomysł. Byłem zbyt leniwy. Postanowiłem pobiec najpierw sam kilka razy, aby się nie skompromitować. Spodobało mi się. Zacząłem biegać sam, dość często i z każdym treningiem widać było postęp. Polubiłem biegać sam. Tylko ja i moje słuchawki. Niedawno okryłem jak wielką przyjemnością jest wspólne bieganie. To nie tylko miło spędzony czas - to frajda móc porozmawiać z kimś o tym samym hobby. Biegać każdy potrafi, więc.. BIEGAJMY!. Naprawdę polecam wspólne bieganie. Spróbuj, bo warto.

Gdy 70% biegam z kimś nawet nie zauważam jak czas szybko mija. Teraz tak się odzwyczaiłem, że wolę biegać z drugą osobą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz